
La Ribera en Flor
#LaRiberaenFlor
EXPERIÈNCIES 2025
La Ribera d’Ebre ja es vesteix de gala grà cies a la floració dels arbres fruiters.
A continuació us presentem la informació sobre les 21 experiències que diferents municipis de la nostra comarca han preparat perquè pugueu gaudir d’un espectacle únic.
Cada vegada sou més els que ens visiteu per deixar-vos seduir per aquest espectacle cromà tic, un regal de la natura que, enguany, acompanyem de cultura, d’esport i de degustació de productes locals.
Les experiències són dissenyades de forma exclusiva durant el perÃode de floració, previstes per al mes de febrer, març i principis d’abril, però subjectes a variació depenent de la floració i la climatologia.
No t’oblidis de compartir la floració amb nosaltres a #LaRiberaenFlor.
En el següent mapa interactiu, clicant sobre els cercles de colors, trobareu la informació detallada sobre cadascuna de les experiències. Descripció, com reservar, etc. Veureu que aquestes estan classificades amb quatre tipus d’experiències:
Tast de producte local
Activitat cultural
Activitat esportiva
Altres
La informació detallada de totes les experiències 2025 la podeu trobar a:
https://www.turismeriberaebre.org/que-fer/natura/Â
Per a més informació us heu de posar en contacte amb l’organitzador de cadascuna de les experiències. Per consultes generals trucar al telèfon 977 401 851 o escriure un correu a turisme@riberaebre.org
telefon | 977 40 18 51 |
---|---|
correu | turisme@riberaebre.org |